Tuesday, July 17, 2012

Mohon Bantuan Dengan Segera Untuk Pembedahan Jantung Baby Bakti Arjuna Fikri...

Saya copy paste status fb kak Fynn ni... Boleh jugak check status tu di sini https://www.facebook.com/FynnJamalMusic/posts/10151281637984129

Fynn Jamal · 38,267 like this.
20 minutes ago ·
 
assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuhu.

nama saya fynn jamal, dan saya meminta jasa baik sesiapa sahaja yang sudi untuk membantu saya mencari dana untuk anakanda saya Bakti Arjuna Fitri untuk pembedahan jantung.

kami perlu mencari rm 35 ribu dalam masa terdekat ini sebelum jantung anakanda saya bengkak. anakanda saya berumur 1 bulan 2 minggu dan besarlah harapan saya kalau2 ada sesiapa yang sudi menderma walau sekecil mana. jenis pembedahannya adalah seolah bypass di mana dadanya akan dibuka utk memperbetul lubang di jantungnya.

kalau mahu diganti, berilah nama dan jumlah. saya berjanji akan memulangkan wang tuan / puan bila saya ada wangnya. insyaAllah sebelum hujung tahun ini.

panjang2kanlah rayuan saya ini. moga2 ada yang dapat membantu kami anak beranak.

nur affina yanti binti jamalludin
maybank
164810008992

terima kasih.


 p/s * kalau 35k orang yang like page ni dapat hulur rm1 seorang insyaAllah dah dapat membantu kak Fynn ni. Semoga anaknda yang dikasihinya selamat menjalani pembedahan. Amiin. Tangan yang memberi lagi mulia dari tangan yang menerima. InsyaAllah. Amiin

4 comments:

Gadis Kampung said...

Mak GK pun sakit jantung alhamdulilah kami bagi dia ubat jantung TASLY..jantung dia dah sembuh..GK penah surf pasal ubat untuk jantung nie..ubat herba hj ibrahim amat sesuai..suruh diamal ubat tu dalam masa 2 minggu dah sembuh masalah jantung bengkak tue tak payah operate..

misz beauty said...

GK - baby boleh ke makan ubat2 macam tu? nanti saya sampaikan pd kawan kak fynn hal ni. TQ

Norseila said...

Az, I baru terbace U punye post ni. Ya Allah, luluh hati seorang ibu. I doakan baby Arjuna cepat sembuh. Amin...

misz beauty said...

Alhamdulillah dear, Baby Juna baru je keluar dari operation room. Kita sama2 doakan baby juna cepat sedar. Dana berjaya dikumpul dalam masa 2 hari. Alhamdulillah =)