Friday, December 02, 2011

Santai Selepas Holiday

Assalamualaikum dan salam jumaat indah buat semua... Hari nih nak tempek gambor gebus puan isteri jek sebab incik somi asik menanyakan.. "manalah isteri saya tak haplod pict dia yang saya buatkan tu... sedih saya dia tak haplod lagi" huhuhuuuu ;-p Dah lama gak kan tak hapdet pict beauty yang cenggini sebab asik pakai camera sendiri jek... Uhh sadis ;-p Pict bawah nih adalah snap before hubby mulakan job Post Wedding client dia... So dia kata "Jom saya nak hambik pict isteri saya dulu".. hihihii... Dengan muka serabai keletihan tak cukup rest balik dari holiday beauty pun redah je la... Tak yah nak touch up touch up... Nasib muka tak de jerawat ;-p 


Habis basah montot beauty duk atas jeti tu tau.. Baru pas hujan ;-p

Hubby suh hulur kaki main air... Nasib tak de ikan pirana ;-p

Pipi saya gebus sebab ade orang suka cubit ;-p

Sekiannnnn..... ;-p

Tu je la... On that day hubby belanja mamam best sebab teman dia... Before shoot pi brunch kat Nasi Kandar Zainul Petaling Jaya... Pastu dinner dia belanja Nasi Briyani SABA... Haaaaaaaaa cemane lah puan isteri tak chubby cam gini... Suaminya asik suh balun makan sedap-sedap... Suami pun dah chubby sama... Oke pasni misi WORK OUT! Mr. B!!!!!! Kite kene beli basikal nak kuruskan badan balik!!!! Wahahahahaaa ;-p Tu saje entry tuk kali nih... Selamat menunaikan solat jumaat buat kaum adam ye ye ye... Dan selamat berjalan-jalan buat kaum hawa sebab lunch time panjang... Huahahahaa ;-p Daaaaaaaaaaaaa ;-)

Opsss!!! Jangan lupa singgah fizzyilham.blogspot.com untuk tengok hasil shoot beliau ya... Garaciasssssss ;-)

3 comments:

KizZ said...

Wah...santai betul gambar-gambar tu...hihi..sweet

mizsYanie said...

cantik gamb nie..suka sgt..tgkap kat ne??putrajaya kew?? suka sgt...cantik pic ni..

misz beauty said...

Kizz - tq ;-)

Yanie - aah kat putrajaya ;-)