Thursday, October 20, 2011

Tulisan Hati

B...
Masa tu saya tengah marah
Saya sedih sangat

B...
Masa tu kita gaduh
Saya sedih sangat

B...
Masa tu saya terluka
Saya Sedih sangat

B...
Masa tu saya nangis
Saya sedih sangat

B...
Saya tau b pun marah jugak
Saya tau b terluka jugak
Saya tau b nangis jugak
Dan saya tau b sedih jugak

B...
Saya tak nak marah lagi
Saya tak nak gaduh lagi
Saya tak nak terluka lagi
Saya tak nak nangis lagi
Saya tak nak sedih lagi

Sebab dalam dunia kita
Hanya ada kita berdua
Tak de orang lain lagi

Susah senang kita sama-sama
Nangis ketawa kita sama-sama

Kita kena janji b
Sama-sama usaha untuk rumahtangga kita
Sama-sama usaha untuk bahagia kita
Sama-sama usaha untuk meniti titian siratul mustaqim bersama
Sama-sama usaha untuk ke syurga bersama

B tau kenapa?
Sebab saya sayang b...
Sebab saya cintakan b...
Sebab saya kasihkan b...

B...
Janji dengan saya ya...
Kita ke syurga bersama

2 comments:

Jojoe said...

sedangkan lidah lagi tergigit..ini pula suami isteri ..banyak2 sabar yer?

misz beauty said...

ye lah jojoe... bila tetiba de hal sikit memang tersentuh sangat... tp nasib kami ni kalo gaduh paling lama 10 min pastu dua2 mintak maaf balik... =)