Thursday, October 06, 2011

Doaku Untukmu Sayang

Kau mau apa, pastikan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelah dan terletih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati

Ku kan berdoa pada Illahi
Tuk satukan kami di syurga nanti
Di setiap doa sepanjang hariku

Tuhan tolong aku tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia


This song is my new feveret song... That my hubby dedicated to me... Always play it for me... Doaku Untuk Mu Sayang from Wali Band... Such a romantic husband rite?? ihik ihik ihik... Anyway i love being pampered from him... Feel like in heaven... Wooohoooo ;-)

Today my hubby resting at home... coz he got an accident yesterday... Small accident but poor him... His leg injured & getting swell... then he got fever last nite.. ;-( But dunt worry he already got injection from doct (tekejut katanya dah lama tak kene inject.. hihihii) May he recover soon... Poor my bb...


foot note for my b : tQ B for this lovely song that u always play it for me... i heart u so much.... may Allah bless us... u always be my unpredictable husband for me.. full of surprise, full of love, full of notty, full of pampered... i will love u forever... =)

I will be with you forever... I promise...

2 comments:

Jojoe said...

moga hubby beauty cepat sembuh dengan adanya isteri yg baik n chomel di sisi..aminnn..

misz beauty said...

insyaAllah.. amiin... tq jojoe for ur pray =)