Friday, September 30, 2011

Detik Indah Bersamamu...

B...
Entry ni khas untuk b
Sebab sampai waktu ni
Tengah sibuk sibuk kerja masa ni
Saya asik teringat waktu tu
Curik jugak masa untuk taip entry ni

B...
Nak tau tak apa yang saya duk teringat ni?
Sebab ni b sendiri yang cipta
Sebab ni b sendiri yang lakukan

B...
Malam tadi waktu b balik rumah
Dari bertungkus lumus mengemas rumah lama
Saya dah tido...
Tapi saya sedar b balik rumah
Sebab bunyi tapak kaki b dari jauh saya dah kenal
Pecaya tak b?? =)
Sampai je rumah b sambung memunggah
Dan siap-siapkan kemas barang rumah
Sampai saya lena balik
B tetap biarkan saya tido lena...
Sikit pun b tak kejutkan saya
Terima kasih b

B...
Malam tadi tiba-tiba saya tersedar balik
Sebab ada orang genggam tangan saya
Sebab ada orang belai rambut saya
Sebab ada orang betulkan bantal kepala saya
Lepas tu ada orang cium tangan saya
Ada orang usap-usap pipi saya
Saya tau siapa dia
Tak lain tak bukan dia suami saya
Jadinya saya biarkan saja
Saya buat-buat lena
Sebab saya rasa sangat bahagia
Indah seperti di alam syurga

B...
Malam tadi b pasang lagu baru b kan
Lagu tu sedap sangat
Walaupun saya tak tahu tu lagu apa
Saya tau b selalu akan selalu pasang lagu tu
Akan b ulang-ulang pasang lagu tu
Untuk isteri b yang cerewet ni kan
Lagu tu dah senyap pagi tadi
Tapi bila saya bangun tido
B pasang lagi lagu tu untuk saya dengar
Saya suka b... suka sangat
Satu persatu bait kata lagu yang dinyanyikan
Saya amati dan saya pahatkan dalam hati

B...
Masa saya buat entry untuk b ni
Air mata saya bergenang-genang
Sebab saya sayang b sangat-sangat
Sebab saya tahu b berusaha buat saya bahagia
Dan b berusaha memenuhi kehendak saya

B...
Saya nak b tau
Saya sayang b... Cinta dekat b...
Walaupun nyawa saya terpisah dari badan
Terima kasih b...
Untuk detik indah itu...
I lebiu...

No comments: