Tuesday, September 13, 2011

Apa Punya Kata Kunci Daaaaa...


Adoi sekelepuk tangan tampar di dahi beauty yang comel ni... ekekkeee.... Kengkadang kelakar jugak diorang nih search petua or else kan... Nak mintak izin suami potong rambut pun nak kene search kat interner... Huahahaaa... Korang ni kelakar la... ;-p


Ye lah ikut masing-masing la ye... Yang beauty tau hubby beauty kalo kata nak potong rambut pendek, awal-awal dier kata tak pastu wat dono jek muka dia... rasa nak geget je tinge dier...;-p Even beauty potong rambut 2 inci pun die perasan tau... pastu kuar la ayat "sape suh potong rambut??" ;-p So cam ne pun beauty potong rambut takkan kurang dari paras bahu... paras baju tu pun dier da bising..;-p Oke lah u ols... Jom pikir nak search ape tuk masak ;-p

No comments: