Tuesday, August 02, 2011

Kisah Suami Isteri

Cerita 1 :


Di suatu malam berdua menonton dvd Police Academy secara maraton yang buat kami ketawa pecah gusi.



Mr. Hubby : Yang tau tak cite nih dah lama kuar tau. Tahun 84. Ayang umor bape time tu? (sambil mulut mengunyah nasik)

Mrs. Wifey : B nih gila ke! Masa tu kan saya belum lahir lagi. (dah ketawa bedekah-dekah guling-guling)



Ujung-ujung dia sengih cam kerang busuk. Alahai Mr. Hubby, wife sendiri pun boleh lupa lahir tahun bila. ;-p




Cerita 2 :


Situasi di dalam kereta sewaktu dalam perjalanan ke uptown shah alam :


Mr. Hubby : {menyanyi-nyanyi lagu entah hape-hape sampai naik sheikh sumbang gila}

Mrs. Wifey : B! Stop la nyanyi.Tak sedap la bising.{sambil kerutkan dahi & drive}

Mr. Hubby : Yang, awak akn menghabiskan sisa-sisa hidup awak dengan mendengar nyanyian saya ni. Sumbang ke sumbing ke. {sambil buat muke slamber kembang hidung dan tangan peluk bahu isteri dan terus menyanyi}


Gile skema ayat dia. Buat kita tak jd nak bising nak terus gelak besar. ;-p



p/s* biasala dah bedua je kan. betekak betekuk gelak ketawa cenggitu la ;-)

2 comments:

lala shaheila said...

haha... kalau dah tu pilihan kita kena terima dgn ikhlas..hah :)

misz beauty said...

hahah.. sebenarnye syok dengar dia nyanyi sbb selalu lagu tujukan kat kita... tapi dah sampai naik sheikh pening nak layan...;-p