Thursday, August 04, 2011

Kisah Suami Isteri #2

Cerita 1 :

Sewaktu menonton tv berdua menanti waktu berbuka puasa :

Mrs Wifey : B, minggu ni b kata nak pegi beli kasut raya isteri kan? (sambil ngendeng2 sengih2 ;-p)

Mr Hubby : InsyaAllah. Bape budget nak kene standby tuk kasut raya ni? (sambil goyang-goyang kaki yang sangat comel cam kanak-kanak ;-p)

Mrs Wifey : Alaa dalam RM150 bole la kot... (tunjuk gigi tersusun putih bersih)

Mr Hubby : Ya Allah!!!! (terus buat-buat pengsan)

Muahahaahahahahaaaaa!!!!! ;-p


Cerita 2 :

Di dalam kereta pulang ke rumah dari rumah bonda :

Mr. Hubby : Yang, saya dah buat kajian kat semua seluar saya... habis semua saya selongkar dah... (sambil drive)

Mrs. Wifey : Kajian seluar?? (sambil picit2 tangan yg sakit dan pelik)

Mr. Hubby : Aah kajian seluar. Semua dah tak muat.. Tommy, guess, levis... (dengan muka slumber)

Mrs. Wifey : Wakakakakakaa (gelak mengilai2). B baru sedar la ni? (sambung gelak lagik)

Mr. Hubby : Nape gelak? (pastu dia pun gelak sama).

Dan pagi tadi 1st time dia pakai seluar yg selama ni dia kata besar tak boleh pakai ;-p


*bulan pose bulan bahagia ;-p

5 comments:

Madiana Mohd said...

ske bce nie...sweet.. :)

misz beauty said...

heheh... spontan je dear ;-)

Madiana Mohd said...

hehe xpe..sweet moment..tpi bce jdi gatai nk kwen jgk..hehe :)

misz beauty said...

kawen cepat!!! best ;-)

Madiana Mohd said...

haha..pgsan mak sat g :) anyway sy doakan happy ever after tau hehe ;) stay sweet k :)