Saturday, August 06, 2011

Anak Yang Rajin

Assalam u ols.. Tak boleh tahan kan beauty nye tajuk entry.. Nak UP je kan!! Huahahahaa ;-p tapi memang betul la kan hari ni beauty anak mummy beauty yang paling rajin ;-) beauty tolong mummy buat kuih raya hari ni.. Kuih raya yang customer tempah.. Dengan mata ngantuk nye tak cukup tido pagi td sampai rumah pukul 4am tapi sebab dah janji nak tolong mummy beauty gagahkan jugak bangun pagi nak tolong mummy.. And now beauty dah melepek kepenatan.. Mata pun stim jeeee.. Huk huk huk ;-p

Nak tengok tak rupa tart comel yang mummy beauty buat?? Taraaaaaa!!!!!!!


Haaaa tu dia nih belum jadi demuk demuk lagi masuk oven... ;-)

Beauty punya keje nak tau ape?? Gentel jem nenas bawah ni, sapu telur ngan bubuh hiasan ;-) senang gile keje kan tapi tu pun melepek gak.. Huahahahaaa!!! Hah bawah ni rupa telur ngan jem nye ;-p






Dan bawah ni pulak tart yang da siap menggiurkan, menyelerakan buat beauty kurang pahala puasa jek.. Bahahahahaaaaa ;-p



Tu la keje beauty siang hari ni.. Tolong mummy.. And now da rasa rindu gilak kat Mr. Hubby.. Hohohoooo ;-p tak sabar nak balik rumah jumpa dia.. :-) oke u ols.. Selamat berbuka nanti... Eh before that nah beauty kasi tunjuk si monty dumuk lil sis beauty punya.. Hehehehe...



Tu diaaaaa si montyyyy.... Daaaaaa ;-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: