Saturday, August 20, 2011

19 ramadhan - di sana lagi

Assalam u ols.. Hope u ols doing fine hujung minggu ni... Aaaaa mesti amik kesempatan pi shoping kan?? Opkos la.. Sedar tak sedar dalam 10 hari lagi kita akan menyambut hari lebaran.. Alhamdulillah beauty punya puasa masih penuh.. Hihihiii ;-) cuma bab persiapan raya kami suami isteri tak fikir sangat skang ni sebab duk pikir hal yang lebih besar dalam hidup kami.. Mudah-mudahan Allah perkenankan hajat kami dan mempermudahkan segala urusan.. Amin

Cite mengenai tajuk entry nih.. Aaa semalam we ols laki bini iftar di sarawak home cooking again... Tessss penangan dia kan.. But this time hubby makan laksa sarawak and beauty amik buffet.. Buffet dia punya lah murah rm15.90 makan sampai lebam dengan lauk pauk yang memang tak mengecewakan.. Siap ada kek lapis dan popia dia lain dari lain.. Dap dap dap ;-) alamatnye pasni after ramadhan kompom
Hubby ngan beauty duk ulang kat sana kan.. ;-p jom tengok pict sikit ;-)



The mrs wifey muka keletihan layan jem..


The mr hubby mjka eksaited nak makan ;-p


Ayam sweetsour, ayam soy sos, ikan lemon.


Ikan patin masak lemak tempoyak. This is bestt!! Terbaekk ;-)


Sayur-sayuran with kerabu mangga..


The kek lapis, popia and desert ape tah tak tau ;-p


The buah-buahan.. Heheheee;-)

Hubby punya laksa tak hamik gambor sebab sampai lewat sikit dan orang dah sibuk berbuka.. ;-p tu lah dia kisah semalam kami.. Hari ni ada acara best.. Nantikan kemunculan entry nya ya... Hehehee.. Happy weekend and happy shoping guyz.. Ingat jangan membazir ;-) daaaaaaaa...

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Jojoe said...

puasa masih penuh? ermm...mcm ada berita gembira jer..apapun,jojoe doakan harapan beauty dan suami akan jadi kenyataan..aminnnn

misz beauty said...

hik hik... ada masih penuh sampai hari ni... tapi tamo mengharap nnt frust... tq jojoe doakan kami... amiin ;-)