Tuesday, June 14, 2011

Wifey Shoot - From Fizzy Ilham

Oke-oke... Dah lama incik somi sayang suh buh pict seketul nih kat sini... Katanya... "Penat je saya buat cantik-cantik tapi isteri saya tak letak pun dalam blog dia..." sambil muncung-muncung yang panjang sedepa boley sangkut hanger... Wohohohoooo ;-p Alahai bukan pict model pun sibuk nak letak sini, pict wifey yang chubby jek... Dia kata tak kisah la chubby ke hape isteri saya tetap cantik... wakakakakaaa.... tak boley blah statement somi ku.... ;-p tu puji ke sindir ke or mengampu??? ekekeekekekkk ;-p Nah hambik nih saya isterimu yang comel lagi mantops (padehal sebaliknya..;-p) akan menempek sekeping pict yang katanya artis celup tuh...;-p

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Owhhh... Buruuuukkk nye sayaaaa ;-(

Tak kisah la buruk pun... Nih haplod kat sini demi menjaga hati somi ku terchenta... Jangan kasi statement jatuh tangga lagi dengan entry nih eh...;-p Pict nih dia hambik last week tak silap masa teman dia shoot outdoor pengantin... Pastu sibuk shoot pict kite gak yang tengah ketawakan pengantin yang lucu sambil suh diorang posing ikut pict dalam ipad...;-p Oke lah, beauty nak pi makan nih... Makan preeeee.... Mendebok kan lagi badan dan pipi... babai!! ;-p

2 comments:

eB ezrin said...

lamer x dgr citer... gi maner nih?
next month kiter jumper nk? :)

misz beauty said...

nih baru balik kenduri... hheheee ;-)

bole jugak... nnt bg tau detail ok ;-)