Tuesday, April 05, 2011

Sedetik Lebih...


Entry for Dear Mr. Hubby...

B.. Lagu ni b selalu nyanyi tuk saya... Tak kire tempat tak kire masa... Kat rumah, kat dalam kete, kat atas moto... Time saya tengah guling-guling, time saya tengah masak, time saya tengah tengok tv dan kadang-kadang time saya tengah mandi pun b jerit-jerit nyanyi lagu nih... B kata b nyanyi untuk isteri yang tercinta.... Oke saya sangat suka... Sangat menghargai walau dimulut saya kata b jangan nyanyi tak sedap!!! Tapi b tak kire , b tetap jugak teruskan nyanyian b sampai kita ketawa-ketawa.... (oke now air mata da start begenang)... Hari ni dekat sini... Dihadapan semua yang tengah membaca entry nih... Biar semua orang tahu... Bahawa saya nak tujukan lagu nih lagu yang sama b nyanyi tu buat b... Sebab pagi nih air mata saya mengalir bila dengar seorang perempuan suruh stacy & hakim nyanyi lagu nih buat suami dia... Hati saya betul-betul tersentuh... Dan sepanjang diorang nyanyikan lagu nih... Saya tebayang-bayang kan muka b je... Dah la tengah bawak kete... Nasib kete lain tak banyak... Saya tak nak nyanyi sendiri sebab nanti memang tak dapat nyanyi b dapat dengar suara nangis je... =( Terimalah lagu nih b... Khas buat b... Ikhlas dari saya isteri b... Saya sayang kat b.... =(

Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selama-lamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan

Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu


*tears falling down*

I love you

2 comments:

Jojoe said...

i love u 2... (balas si hubby)..hehehehe

misz beauty said...

hihihii... mlm td dlm kete dia nyanyi2 lagi...;-p