Tuesday, February 22, 2011

May Allah Bless Me...

Allah selamatkan saya....
Allah selamatkan saya....
Allah selamatkan puan beauty...
Allah selamatkan saya....


Ayayaiii!!! Bley tak cenggitu nyanyi tuk diri sendiri... Ihik ihik ihik... Tak pe lah kali ni nyanyi tuk diri sendiri tapi malam tadi da dapat lagu dari Kanda sayang nyanyi lagu anuar zain untuk isteri terchenta... Even sore tak macam anuar zain tapi masih meninggalkan kesan di hati saya... ;-)

So hari 22.2 adalah tarikh hari saya dilahirkan di dunia fana ini oleh bonda yang teramat dikasihi... Terima kasih buat bonda kerana melalui dia Allah itu kurniakan saya kepadanya untuk dilahirkan dan melihat alam yang dicipta olehNya ini... Syukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas hingga hari ini... Doa dan hajat saya setiap kali ulang tahun kelahiran saya adalah untuk menjadi yang lebih baik dari sebelum ini... Mudah-mudahan.. Amin

Dan tahun ini adalah tahun kedua saya menyambut hari jadi sebagai seorang isteri kepada suami yang sangat lah menyayangi & menyintai saya, sangat lah notty menyakat saya, sangat lah sporting, dan macam-macam lah sangat nya.... Hes my husband, my heart, my bestfriend, my friend, my only man... ;-) Malam tadi je bekali-kali ucapan yang diberikan... Sampai meleleh-leleh airmata isteri nya nih... Adoi nade nade tol puan isteri ni kan... HIhihihiii... This morning pun berkali-kali lagi ucapan dan tak lupe berkali-kali hugs & ciuman kasih yang beauty dapat... Bahagia rasanya... Pergi kerja pun senyum je dan Hot FM pulak bley pasang lagu Hore Hore menceriakan lagi suasana pagi beauty...=)

Dan buat semua kawan-kawan yang tak putus wish dari tengah malam tadi di fb, fon, sms dan yang sewaktu dengannya... Terima kasih setulus hati beauty ucapkan atas segala ucapan dan doa yang diberikan buat beauty... Semoga doa kalian dimakbulkan oleh Allah swt... Amin =)

Okay guyz... Hari nih bersemangat nak beauty nak buat keje... Dan bersabar menanti waktu pulang sebab awal-awal tadi kanda da pesan balik awal... Daaaa u ols... ;-)

4 comments:

norseila said...

Happynye beauty. Suke saya bace =) Tahniah beauty. Happy birthday, Allah bless u and hubby always. Amin.

misz beauty said...

tq darling!!! insyaAllah amin...=)

Jojoe said...

dah wish kat fb pun, nk gak wish skali lagi kat sini..epi besday.. may all your wish come true ya!!

misz beauty said...

hehehee... tq jojoe... ur such a luvly friend... wish to meeting u one day ;-)