Friday, December 10, 2010

TAG from Patem Diary...

Adoi tetibe kene tag... seb bek diz morning not too busy and i lalalalaaaa rajin nak henjut diz tag kan... TQ Patem sayang coz tag sis ye... Bagus gak nih bley hit my traffic more and more... Mana tau rezeki lebey dapat from nuffnang... ihihiii ;-) Jom layan tag yang berkenaan oke!!!

Saya suka berblogwalking kerana ia dapat menambah kenalan saya serta membantu saya mencari tips yang dikongsi oleh blogger serta saya boleh membeli belah secara online yang lebih mudah dan murah dari butik luar.... Ihihiiii ;-)

(men belasah jerk slogan nih hoke sebab beauty tak berapa nak terror berslogan...;-p)

Okay now my turn tuk mengeTAG sesape yang rajin hoke...;-)

1. Sis Reen (dier punye GA pun i blom langsai lagik.. hhuhuhuu)
2. WYYN (katanya nak aktif blog balik en en en)
3. Sis Rose (thru diz u can get income also;-p)

Oke lah its done... The blog pun da follow now nak pi tinggal link...

Diz TAG has NO DUE DATE!!! ;-)

TQ to patems again ya darling...;-)


Sapa nak join ni rules dier ;-)

1) Letak banner cam kat atas uh. Mesti linkkan terus katBLOGLARIAN !

2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...."(tidak lebih 30 patah perkataan)

3) Follow Bloglarian

4) Tag 3 orang atau lebih rakan

5) sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment

6) Tinggalkan link post anda di comment entry di SINI

7) Peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..

Happy tagging!!! Daaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!;-)