Tuesday, November 16, 2010

Fitnah terhadap bekas permaisuri agong

Okay lah beauty tamo panjang lebar sangat... Rase kesian sakit hati semua ada... Sebab before diz beauty menyanjungi mantan permaisuri agong sebab rupa dier ade ckit macam mummy beauty... uhuk uhuk... Tup tup de pulak terbaca entry-entry fitnah macam nih... Sangat kesian kat dier... Thanx to JoeGrimJow kerana buat entry nih dan share ape je yang ada dalam blog orang tua yang sengal lagi stupid DOG itu.... Bajet hensem tulis entry puji diri sendiri... Dah la *)&%!$@!)(*$^@... Ish malas nak sebut... Kang dier pulak dapat pahala banyak.... Tak guna sedekah pahala kat orang cam gitu... Ish.... Those yang ingin bersama beauty dan Joe dalam menghilangkan manusia sebegini dalam dunia (at least dalam dunia blog la) mari ikut step dibawah nih....

Untuk entry tanggungjawab report abuse saya copy balik from En. Joe... Kredit to him... (saya malas nak tulis panjang sebenornye....) Saya juga telah menjalankan tanggungjawab saya sebagai bloger... =)

Tanggungjawab blogger?

Ok, aku akan bagi link kat sini blog die tu. Bukan untuk korang baca ke apa, kalau korang baca tu dan terpengaruh, aku tak tanggung. Cuma apa yang aku nak mintak, sama-sama report abuse blog dia ni. Haa, blogger kalau jumpa artikel yang berunsur fitnah macam ni, terus report abuse. macam mana?


Kat bahagian atas ada tulis 'report abuse'


Lepas tu akan bawa korang ke page bawah ni
aku tanda dua, defamation dan juga hate or violance
kemudian continue



Kalau korang click defamation, terus satel
Tapi kalau click hate or violance, akan bawa ke page bawah ni
tekan je submit sebab url tu memang akan sedia ada


SIAPPP!!!!


(lagi aku suruh takyah baca, lagi korang nak baca kan? lol)



Ok, jalankan tanggungjawab ini. Tak payah nak persoalkan betul ke tidak, memang tak betulnya. Banyak auta dan baca ayat penulisan dia buat kita percaya. Bukan kita lah, aku. Mungkin uncle ni guna hantu? LOL, hantu boleh masuk dalam internet ek? power gile! jadi, laksanakan tanggungjawab anda untuk kalahkan hantu2 internet ni


pss : bila dah ada akses internet dan disalahguna, macam ni pulak jadinya!

Marilah kita menjadi pengguna intenet yang baik... ;-)

2 comments:

Jojoe said...

ada baca blog ni..rasanya cukup mengaibkan bagi seorang perempuan.. kalo betul cinta rasanya takkan sampai terbuka semua pekung di dada..wallahualam..

misz beauty said...

tu lah pasal.. maknanya mamat tua tuh memang bukan cinta tapi nak mengaut harta orang je... yg tak bley tahan nye siap puji diri sendiri tuh... grrrr!!!