Monday, November 15, 2010

Entry Khas Buat Mr. Hubby!!

Bb...
Saya kat opis...
Tiba-tiba rindu sangat kat bb...
Rase nak nangis...
Tapi keje banyak, orang pun ramai...
So pendam je dalam hati...
Last-last luah kat sini...
Susah betul macam ni kan...
Wifey tak bley rindu-rindu...
Asal rindu je jadi cam ni... Cengeng...
Adoyai!!!

Bb...
Hari nih jangan lupa balik awal ye...
Wifey tunggu dekat rumah kita syurga kita...
Pastu kasi BIGGG hugssss taw...
Kasi lepas rindu nih...
Luv u bb...

Oleh kerana rindu sangat...
Asik tengok pict kite dating kelmarin...
Oh miss u so much!!!

Sayang sangat kat dier..... :-*

Suamiku Syurgaku!!! =)

De jugak nak nyelit tapi beauty da snap dulu... ihiks..;-p

p/s* kepada sesiapa yang tak suka entry gediks Mrs. Wifey ini nih sila ke tekan X untuk keluar... ihiks ihiks.... jangan muntah ijau eh...;-p

No comments: