Friday, October 29, 2010

Bila Mrs. Wifey Merajuk...

Haaaaa.... Nak tengok macam mana muke sememeh Mrs. Wifey bile majuk ngan Mr. Hubby... Ekekekeke....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Haaaa... punye lah muke masham macam asam boi cume masin tak de hokay.... Pastu lagi mau amik pict orang en en en... Memang cam gini lah pict gayanya... Sampai mata yang tecik jadik besau!!!! Wohoooo!!!! Majuk kejap je pun.... Sebab tak dapat masuk dalam butik feveret en cam gini lah gayanya... Wakakakaka...;-p

Waktu kejadian nih bulan pose time pi bebuka ngan kengkawan MUSC pastu reramai singgah kat OU... Nek skuter pastu ujan so rambut pakai helmet cam gitu lah ye basah kene ujan... ;-)

Saje je up pict sememeh nih sebab bila belek2 pict tengok pict nih ketawa sensorg.... ;-p Ok u olsss... Beauty de party to attend diz week wif Mr. Hubby bi ya maulana ya wubby... Happy weekend!!! ;-)

10 comments:

mamaaerish@eb said...

np nk mrajuk tuh yang?... cute jerk i tgk... ;p

misz beauty said...

eheheee... majuk sebab dihalang dr tershoping... ekekek ;-)

Jojoe said...

hehehe..majuk2 chenta...memang kejap jer tu...sooo cute...

misz beauty said...

tak bley lah nak majuk lama2 jojoe... xreti... =D

Jamiel said...

ngajuk kejap je..
nak kenakan hubby la 2..

misz beauty said...

saya memang xreti majuk lelama... lagipun hubby pandai wat lawak nak pujuk... =D

Jehan Najib said...

tp kan beauty, kalau husband jenis yg pandai memujuk, ok kut...
kena yg mengkayuuuu je.. adoi. sendiri mau ingat.
myself pon igt nk majuk sbb tk dpt ikut g Chiangmai... tp pk2 balik, confirm tk dapat apa.
huwaaaaaaaaa! pasrah la aku...

misz beauty said...

alahai sis... hubby beauty pun bukan pandai pujuk sangat tapi pandai wat lawak sengal sampai beauty x jadik majuk... ekekekekkk... kalo dier wat bodo tuh memang sengal nak carik pasal la gamaknye... ihik ihik... pasrah je eh..;-)

health-beauty-slimming said...

merajuk x dapat shopping yek,mr hubby kena tau la,shopping bleh hilangkan tekanan bg kaum ppuan

misz beauty said...

eheheee... dier bagi shoping2 nih tapi satu butik tuh mase tu dier x kasi masuk sebab kalo beauty masuk sane jadi tak sedar diri... sume benda nak men hambik beli je... ekekeke...