Thursday, July 01, 2010

Harinya hampir tiba....

B...
Semakin hampir waktu nya...
Waktu ulang tahun...
Bagi usia pernikahan kita...
Alhamdulillah...
Pejam celik hampir setahun kita bersama...
Melayari bahtera alam rumahtangga...

B...
Waktu-waktu ni...
Saya teringat kisah-kisah yang kita lalui...
Betapa jerih perih untuk kita disatukan...
Berbagai rintangan dan halangan terpaksa ditempuh...
Ingin berlinangan air mata mengenangkannya...
Syukur semua bersama kita...
Allah masih melindungi kita...
Keluarga sentiasa disamping kita....

B...
Dikala waktu ini...
Saya teringat ranjau yang telah menimpa kita...
Ranjau yang tidak pernah saya duga...
Betapa dalamnya lautan api yang perlu diredah...
Betapa berliku-liku perjalanan yang perlu ditempuh...


Ya Allah...
Waktu itu betapa Maha Besar ujian yang diberi kepada kita...
Serasa ingin tersungkur rebah tak terdaya...
Tidak termampu untuk bangun kembali...
Syukur Allah masih menyayangi kita...
Allah masih memberi jalan dan ruang untuk kita...

B...
Disaat ini...
Segalanya telah berubah...
Percintaan kita semakin wangi berbunga...
Kasih sayang kita semakin melimpah ruah...
Kehidupan kita semakin berwarna warni...
Mungkin ini hikmah disebalik semua...


Ya Allah...
Saya lah isteri yang paling bahagia...


B...
Detik dan waktu ini...
Tiada yang lain saya pinta...
Bukan wang ringgit atau harta...
Hanya kebahagiaan selamanya...
Moga Allah sentiasa memberkati kita...
Diletakkan kita dibawah payung lindunganNya...
Dari segala anasir perosak yang ada...


B...
Ingat lah ini sayang...
Tiada yang lebih bermakna dalam hidup saya...
Tatkala Ijab dan Kabul menyatukan kita....
Tatkala sah sebagai isteri dan suri dalam hidupmu...
Tatkala kau menjadi raja dalam sanubariku...


Selamat menyambut ulang tahun pertama perkahwinan buat kita sayang...


Ikhlas dari hati isterimu...
Puan Azniza




Saat yang tidak akan dilupakan sampai bila-bila =)

6 comments:

Hamzah Ian said...

nice.. gud2..

dialicious said...

ala..so sweeetttt!congrats!happy 1st anniversary yea

Jojoe said...

selamat Ulangtahun dear...moga perkahwinanmu kekal selamanya...

misz beauty said...

hamzah ~ tq =)

sis diah ~ tq sis... congrats for ur preggy ;-)

jojoe ~ tq sis... insyaAllah amin..=)

Orked said...

congratulations!

dah setahun ye? cepat kan masa berlalu? semoga terus berbahagia selama-lamanya....

misz beauty said...

ye dah setahun... pejam celik je kan... rase macam semalam je men kawen2...=D

tq orked yg shomel.... orked pun da de adik... auntie je belum de rezeki..;-)