Wednesday, December 09, 2009

Ujian

Ya Allah...
Jangan lah Kau uji hamba Mu ini...
Dengan ujian yang tak termampu aku menanggungnya...
Tabahkan dan kuatkanlah hati hambamu yang lemah ini...
Tatkala aku alpa dengan kewajipanku...
Ingatkan aku seadanya...
Ampunkan segala dosaku...
Ampunkan segala dosa suamiku...
Ampunkan segala dosa ibu bapaku...
Ampunkan segala dosa keluargaku...
Lindungilah kami semua dari segala kemusnahan...
Peliharalah kami didalam kasih sayang Mu...
Tanamkan hati kami semua akan kasih dan cinta...
Jangan Kau ambil segala yang aku kasih dan cinta...
Kepada Mu aku sujud ya Allah...
Kepada Mu aku merayu ya Allah...

=(

7 comments:

joegrimjow said...

amin
hope everythg ok

misz beauty said...

tq... hope so... insyaAllah =(

Zinnirah said...

sabar ye kak.
tidak Allah itu timpakan sesuatu ujian jika dia tidak mampu. =)

misz beauty said...

tq dear... mudah2an... =(

cik EPAL said...

ujian tu mtuk kuatkan kita gak..hope sis tabah :)

hbo said...

anggaplah diri mu itu sebagai salah seorang yang terpilih olehNya untuk menerima ujian ini kerana selalunya insan yang terpilih itu adalah insan yang disayangi olehNya. tabahkan hati kuatkan iman... terus maju kedepan tanpa toleh kebelakang.

misz beauty said...

hbo ~ insyaAllah acik. tq