Monday, December 14, 2009

Bila Hati Terluka

Sungguh hambaMu ini tidak terduga Ya Allah

Bila hati ini sanggup dilukai dan terluka


Luka yang lebih dalam dari lautan ciptaanMu


Luka yang lebih tinggi dari gunung ciptaanMu


Ya Allah


Betapa harus aku menanggung semua ini


Dengan kudrat yang hanya tinggal bersisa


Kuatkanlah hati hamba Mu ini


Tabahkanlah jiwa hamba Mu ini


Bantulah seadanya hamba Mu yang lemah ini


Kasih yang ku sulam jangan lah Kau musnahkan


Kepercayaan yang ku cipta jangan lah Kau hilangkan


Cinta yang ku damba janganlah Kau tenggelamkan


Aku percaya kebesaran Mu Ya Allah


Aku percaya kasih agung Mu Ya Allah


Aku percayakan Kau Yang Satu


Lindungilah hamba Mu ini Ya Allah


Lindungilah aku dari segalanya

5 comments:

huney_wawa said...

knp ni misz beauty?
entry asik sediy jerk skang?
hmmm.
pray all good for u.
:)

misz beauty said...

tq so much dear... theres so many thing happen in my life lately...=(

xSPYROx said...

ala, sedihnya.. huhu

misz beauty said...

wut to do... dah org lukakan hati kite...=(

cik EPAL said...

chill sister..

klik exabytes :)