Friday, November 06, 2009

Hubby Demam =(

Ari nih hati tak sedap... My baby my mucuk my heart demam.... Sian sangat... Batuk-batuk suara pun dah tak de.... Tak suke dengar dan tengok dier dalam keadaan macam tu...=( Dah sediakan ubat untuk dier makan pagi tadi... Hes still going to work... Itu lah suamiku yang tak reti sakit lelah dan putus asa cari rezeki... Semoga dilindungi Allah hendaknya suami ku dan diberikan kesihatan yang baik segera... Amin

Nota kaki * Cuk, saya sedey dengar awak batuk-batuk pagi tadi.... Cepat-cepat sembuh ye... =( Luv u.


5 comments:

Puan Jiha said...

insyaAllah ur hubby akan cepat sembuh cos he have a good wife to take care of him =)

.ArianiAizat. said...

beauty,

mmg sedey kan ble tgk suami kita sakit?kte pon turut sama merasa..huhu

wish ur hubby get well soon yup..ameen :)

misz beauty said...

JIHA ~ tq so much sis.. =)

NANI ~ tu lah nani, sampai beauty nanges pagi td tengok dier... =(

Tq untuk doa kalian...

joegrimjow said...

smoge cepat sembuhhh

misz beauty said...

tq joe... =)

alhamdulillah hubby sms bg taw beransur okay =)