Friday, October 30, 2009

Bengkel / Holiday ??

Hari ni amik cuti menghabiskan cuti tahunan sebab kontrak tamat 31hb Oktober.... Pastu sambung lagi dan lagi.... Sampai bile lah nak kontrak agaknye kan....=( Tapi petang ni tetap jugak kene gerak pi Port Dickson sebab ada bengkel pembangunan jabatan plus holiday jugak lah kan... Sebab incik suami laling ku sayang (panjang sunggoh) ikut sama.... =D Sebab ade family day sekali.... So excited lah nak gi, if tak tuh malas sungguh nak pegi mana-mana if laling ku ditinggalkan... Ngengade tul beauty nih kan...;-p

So nantikan pict-pict sepanjang berada di Port Dickson okay.... Nak jalan-jalan pegang tangan tepi pantai ngan incik suami nanti.... Huahahahhaaaa... yoyoyo betoi!! ;-p

Untuk incik suami laling ku sayang kamu akan jumpa dengan orang yang kamu idolakan di sana nanti.... ;-)

3 comments:

joegrimjow said...

jngn amek gambar dengan jerung dah r
eh
ada ke jerung kat pd?

cik EPAL said...

nak tengok gambar kat PD..ehehe ;)

btw, i link u sis

misz beauty said...

tak de gambar... mista hubby lupe bawak SD card for hes dslr...=(