Tuesday, August 12, 2008

Semalam, Hari Ini, Esok dan Selamanya

Sayang....
Semalam saya rindu kat awak
Tapi saya tak tau nak luah cam mane
Rasa macam nak nangis tahan rindu ni
Pengubatnya, hanya sms pengganti diri awak
Berulang-ulang saya bukak inbox handphone saya
Akhirnya saya terlena bersama kerinduan
Hanya mimpi indah yang melepaskan rindu pada awak
Sayang...
Hari ni saya teringat kat awak
Pagi-pagi lagi dapat YM awak
Awak kata awak sayang saya jugak
Saya tak sempat baca sebelum balik semalam
Hati saya gembira tak terkata
Rasa macam nak berlari pergi jumpa awak
Saya baru tersedar saya tengah kerja
Sayang...
Esok mesti saya rindu dan ingat kat awak lagi
Rindu nak makan sama-sama
Teringat masa dengar awak bercerita
Terbayang waktu kita gurau senda
Tapi kita masing-masing tengah sibuk
Saya kene faham keadaan kita
Sayang...
Saya nak awak tahu
Semalam, hari nih dan esok
Saya selalu rindu dan ingat kat awak
Tapi...
Saya nak awak lebih tahu bahawasanya
Saya akan rindu awak
Saya akan ingat awak
Saya akan sayang awak
Saya akan cinta awak
Buat selama-lamanya hingga ke alam syurga

5 comments:

Sha Qistyna said...

wow, best nyer....huhuhhu

misz beauty said...

it just from bottom of my heart sis... =)

mummYaeesh said...

vasss gitew!cayork2!

misz beauty said...

;-) cam ne sis meleleh wat entry 4 ur mum cam tu lah mase az buat entry nih.... pendek jerk tp touching mase nih... =(

joegrimjow said...

besh besh besh
suke bace
da tanda daaaa