Wednesday, August 20, 2008

Again In Final!!!

Horey!!!!!!!! Beauty de berita gembira nak share wif all of u.... Alhamdulillah sekali lagi beauty berjaya untuk mara ke pertandingan akhir nyanyian patriotik UPM yang akan berlangsung pada 27 Ogos 2008 nih bertempat di Pusat Kebudayaan dan Kesenian Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah UPM. Semalam beauty mencuba nasib buat kali dan tahun yang kedua untuk pertandingan nih, walaupun keadaan suara dan tekak tidak mengizinkan tapi beauty tetap nak cuba jugak. Berkat semangat dan dorongan mummy, adik n kawan2 (tunang beauty belum tau lg... heheheee) beauty dengan tekad mempersembahkan yang terbaik semalam... Ade lah terkucil cikit maklumlah suara tengah rock.... Tapi mummy kate tak perasan pun... Huh!! nasib baik.... Penyertaan tahun nih tak lah seramai tahun lepas, tapi staf-staf yang masuk final kali ni hebat-hebat sume.... Macam tak de harapan je nak kekal juara... Tapi tak pe lah, itu sume persaingan sihat... Sekurang-kurangnya beauty tau kelemahan beauty yang perlu dibaiki untuk bersaing dengan mereka... Masing-masing ade kelebihan tersendiri dan insyaAllah beauty akan cuba yang terbaik dan meneruskan semangat juang kemerdekaan... Beauty harap semua dapat doakan kejayaan beauty di pertandingan akhir nanti... Ok sume, beauty sambung wat keje dulu.. banyak keje nih, bley pulak curik-curik time.... Maklumlah excited... Hehehee, K guyz... Daaaaa=)

4 comments:

Qistyna Sha said...

wow...congratulations..... ;) adik, try la masok mystarz LG ke..? ekeke

misz beauty said...

huhuuuu.... belum layak lg lah sis... takat competition kecik2 canih bley lah... hehehee =D

inja said...

wahhh...pandai nyanyi rupenye sissy ku ni ooo hehehe...neway congrats!!hehe

misz beauty said...

hahaha... pandai tu tak lah lil sis... tapi bakat tu ckit2 ade lah.. ehehee=D