Friday, July 11, 2008

H.U.R.T

Aku seorang wanita
Seorang insan biasa di dunia yang fana
Yang punya hati selembut sutera
Yang tidak terdaya melawan kehendakNya

Yang hanya mampu tunduk...
Tunduk meratap hati yang pedih
Pedih yang menusuk kalbu
Bagai anak panah yang menikam
Sehingga terasa tidak bernyawa

Aku merangkak meneruskan hidup
Yang aku sendiri tidak tahu
Arah mana yang harus dituju

Walau tiada tongkat yang membantu
Aku harus meneruskan langkah demi langkah

Aku pasrah dengan takdir Illahi
Aku akur dengan ketentuanNya
Aku relakan semuanya
Aku redha dengan segalanya

4 comments:

Sha Qistyna said...

cam sedih jerk....erk??

misz beauty said...

ermmmm... sometimes i felt like hell lah sis....=(

Sha Qistyna said...

Whats wrong? wanna share?

misz beauty said...

biasalah sis... lumrah hidup... ada pasang surut... but i'm fine here.... u dun worry k... luv u sis...;-)