Tuesday, April 22, 2008

Happy Anniversary To Us :-)

2 Tahun...
Pantas sungguh rasanya waktu itu berlalu
Semacam ia begitu mencemburui kita
Tanpa disedari ianya seperti baru semalam kite mengenali
Dan seperti baru semalam pertemuan kita yang pertama

2 Tahun...
Berlalu sudah ia dan esok akan meninggalkan yang lama
Berbagai kenangan dan pengalaman telah ditempuhi
Pahis manis suka duka gelak tawa dan air mata
Yang akan menjadi sejarah
Dan menjadi pengalaman dan pengajaran buat kita

Serta mematangkan diri kita untuk menempuh
Kehidupan yang mendatang

2 Tahun...
Bersamamu banyak mengajarku erti
Mengajarku erti cinta
Mengajarku erti kasih sayang
Mengajarku erti kesabaran
Mengajarku erti ketulusan
Mengajarku erti kesetiaan
Mengajarku erti kehidupan

2 Tahun...
Aku bersenang bersamamu
Aku bersusah bersamamu
Aku ketawa bersamamu
Dan aku menangis bersamamu

2 Tahun...
Aku masih menanti dan setia menemanimu
Dan kau juga seperti aku
Masih tetap sentiasa meyakiniku
Bahawasanya kau adalah hanya untukku

Semoga hubungan ini
Akan terus dan terus lagi
Bukan sekadar hanya 2 tahun
Malah untuk selama-lamanya.... Amin

1 comment:

Miss Sha said...

Our relationship also close to two... :)