Wednesday, January 03, 2007

Hepy New Year......;-)

Waaaaaaaaaaaaaaaaa...... Eppy New Year All n Slmt Hari Raya Aidiladha dr beauty.....=)

Macam x caya dah masuk 2007.... Terlalu banyak kenangan pahit manis suka duka yg kite tinggalkan di 2006.... N yg paling penting beauty cam tak caya beauty dah 22 tahun.... ahaks... dah tua rupanya beauty nih... bile lah nak kawen.... ekekekekekek=p

New year beauty x dpt sambut ngn cayunk beauty coz beauty ader dekat Port Dickson wif family sambut aidiladha.... tp tak pe.... xpenting sambut sume tuh yg penting kami dekat di hati masing2....;-)

B4 pi PD beauty g dinner wif him 1st... ye lah, nak salam raya...(awal2 da salam)... ekekekekeke.... coz sabtu dah gerak pi PD.... Isnin baru balik kl..... Yesterday (selasa) baru jumpe dier balik.... seharian beauty kuar ngn dier...... penat nye.... tp besh sbb dpt lepas rindu.... dah lah tuh dier le wat lawak kartun dier..... ade ke kuar bwk songkok jawa dier..... punye lah beauty gelak besar...... ade2 jerk sayang beauty tuh..... heheheee.... lucu sungguh bile dier pakai songkok tuh.... terserlah kejawaan nye... ahahahaa...( jangan marah ye sayang...;-) )

Sebenarnye beauty kuar ngn dier semlm nak beli hp baru... punye lah penat pusing kl carik hp last2 x jadik beli..... yg kesiannye, boo beauty nk beli jam tangan dier pown tak kesampaian.... sian kat kami.... last2 dier bekenan lak nak beli cincin... dah tu nak beli sepasang xde saiz pulak..... adoilah punye la frust... sampai 3 4 outlet ESPRIT kami carik... Sg Wang, The Curve, Sunway Pyramid, One Utama (old wing) lastly dpt jumpe kat One Utama new wing.... Itu pown pas dinner dier nak runner gak pi One Utama carik cincin tu.... dah sampai tinggal satu lak tu..... dier cakap kite beli je, ari nih dier g carik lagi satu sampai dpt.... x kire macam mane pown.... sayang nye beauty kat dier.... Tuhan je yg taw....=) nnt beauty up pict cincin tu naaaa.... sayang nak pakai lagi... da dpt pasangan dier nnt baru beauty pakai... hehehehehe;-)

Beauty nak out da nih.... Sempena tahun baru nih beauty nak tanam azam dot dot dot... x le bg taw..... biarlah rahsia.... eheheheheee..... ape2 pown, slmt tahun baru beauty ucapkan buat semua sekali lg...... chow chin chow......;-)

p/s* later beauty up pict yg berkenaan ok....;-)

2 comments:

Sha Qistyna said...

Sis doakan beauty sentiasa berbahagia dengan pasangan beauty sekarang ni. Semoga berkekalan selamanya. Amin~

misz beauty said...

Amin~ thanx so much sis utk doa tuh.... sayang sis... muahhh...:-*